26 maart 2025 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

consumptietrends voorbije 10 jaar

De resultaten van de voorbije uitreikingen van ‘Gekozen Product van het Jaar' bieden inzicht in tien jaar veranderend consumentengedrag in België, met een duidelijke shift naar bewuste, prijsgevoelige en praktische keuzes. Grote merken maken hun comeback, terwijl huismerken sterk blijven presteren. Ontdek de opvallendste trends en winnaars van dit jaar.

Tom D'Halluin - Hoofdredacteur

PMG (Professional Media Group), uitgever van deze newsletter, neemt vanaf 1 april de drie Healthcare-titels van Roularta Media Group over. Het gaat om Artsenkrant, De Apotheker en Ak Hospitals.
De grote merken maken een comeback, maar huismerken blijven sterk presteren met producten die voor consumenten gemiddeld 50% goedkoper zijn.
In een recente whitepaper toont Amoobi, expert in klantgedrag en winkeloptimalisatie, hoe slimme ruimtebeslissingen niet alleen je omzet verhogen, maar ook de klantervaring verbeteren.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Retail  

Retail maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.