- 03 juli 2017
- | Bron: Kiosk
Sterke zomerlicenties bij Burnonville
Sterke zomerlicenties bij Burnonville Zomerfilms bieden aantrekkelijke mogelijkheden In juli en augustus komen er verschillende films uit met merken die een sterke merchandising hebben. Verschrikkelijk Ikke (Despicable Me 3) zal vanaf 5 juli te zien zijn in de zalen. In 2015 was Minions de grootste licentie van de zomer. De klanten hebben zich massaal op de goodies van de film gestort. Bij Burnonville werden bijna 10.000 knuffels en 12.000 Minions candy toys verkocht. Pixar en Disney lanceren opnieuw de licentie Cars met vanaf 26 juli een derde release. De verkoop van afgeleide producten was meteen een schot in de roos. Cars was jarenlang de nummer 1 licentie voor jongens in de markt van de merchandising. Zes jaar na de tweede film wil Flash McQueen weer de favoriete held van kleine rakkers worden. Vanaf 9 augustus is het de beurt aan de Emojis om de bioscoopzalen voor de eerste keer op te fleuren. Emojis zijn één van de sterkste uitingen van sociale banden geworden: ...
Sorry, dit is een premium artikel
Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.
Ontdek onze abonnementsformules